Uzak Doğu oyun pazarında Black Myth: Wukong’un başarısını keşfedin. Bu etkileyici yapımın arka planı, oyuncu beklentileri ve piyasa dinamikleri üzerindeki etkileri hakkında detaylı bilgiler edinin.
Çin ve genel olarak Uzak Doğu’dan çıkan AAA kalitesindeki oyunların küresel ölçekteki başarıları, neredeyse bir elin parmağını geçmiyor. Bu bölgede geliştirilen oyunlar, çoğu zaman negatif bir algıyla karşılanmakta. Sadece son yıllarda bu negatif algının yavaş yavaş kırıldığına tanıklık ediyoruz. Bilhassa Çinli stüdyo Game Science tarafınca geliştirilen Black Myth: Wukong, bu algıyı mühim seviyede değiştiren bir yapım olarak öne çıkıyor.
Black Myth: Wukong, piyasaya sürüldükten bir tek birkaç saat sonrasında Steam üstünde çok önemli bir başarı elde etti. Aksiyon RPG türündeki bu oyun, eş zamanlı oyuncu sayısı açısından platformun tarihindeki en büyük ikinci oyun olma unvanını aldı. Bugün, hem PC hem de PS5 platformları için gösterilen Black Myth: Wukong, Çin’in klasik romanı Journey to the West‘ten esin alıyor.
Steam Charts’a nazaran, oyun piyasaya sürüldükten bir tek birkaç saat içinde 2,17 milyon‘dan fazla eş zamanlı oyuncuya ulaştı. Bu içerik yazıldığı sırada, Black Myth: Wukong, Steam üstünde eş zamanlı oyuncular bakımından tüm zamanların en oldukca oynanan ikinci oyunu konumunda bulunuyor. Sadece, PUBG’yi geçmek için birazcık daha zamana ihtiyacı var benzer biçimde görünüyor.
Black Myth: Wukong için kısa süre ilkin incelemeler de yayınlanmaya başladı. Bir çok oyun araştırma kuruluşu, oyunu genel olarak beğenmiş durumda. Oyun, 80 ve üstü puan alan yayınlar içinde IGN, PC Gamer, GamesRadar+ ve Gamespot benzer biçimde köklü adlar bulunuyor.